15 April 2011

Hej hej


Nu var det länge sen jag skrev känner jag. Grejen är den att Felicia har haft jätte ont i magen i en veckans tid, lyckligtvis så var det bara en liten infektion av nått slag. Men det har varit en jobbig vecka för alla, speciellt för Felicia. Men i dag mår hon mycket bättre så det är skönt, men stackarn får bara äta kokt mat, i alla fall några dagar till sa doktorn.

Det har varit så kvaft här i HK hela dagen, var lika svettig när jag klev ur duschen liksom.

Haha tänkte ta och blända er lite gran :P




Hehe va fullt på torkställningen så fick hänga örngottet på lampan :D


Men nu ska jag ta och försöka sova lite, fan vad varmt det är!!!

Sov så gott!!

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback