Härlig dag nere vid poolen!

Hej hej!


I går var det jätte fint väder här i Hong Kong, så då passade vi på att ligga nere vid poolen :)
Hur skönt som helst, brun blev man väl inte direkt men det kommer väl :)
Ser ut att bli en skön dag i dag oxå :)
Gud vad tiden har gått fort, redan april. Så fortsätter det så här så är det snart juli och då är jag tillbaka i Sverige ( på semester) Det första jag ska "äta" blir en egen gjord smotthie :) Vet ni vad 1 liter yougurt kostar här? Jo hela 80hk dollar, vilket är ca 64 svenska kr. Helt sjukt...

Mjölkprodukter är verkligen svin dyrt här, så det blir det ju tyvärr inte så mycket av.
Å det ska bli så gott med helt vanlig husmanskost!
Svärmor får fixa när vi kommer hem :D


Ber om ursäkt för mina bleka ben :) hehe



ÅHH gud vad jag vill ha en.. NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback