Min mobil är stulen!!!


Nu är jag så ARG så jag har lust att stå uppe på en hög byggnad och bara skrika så högt jag bara kan!!

Fan j*vla idiot som har snott min mobil asså! Det var i rulltrappan som jag upptäckte det. Märkte att väskan var öppen, jag håller alltid i min väska så att ingen ska kunna sno något, men när vi stod i rulltrappan så släppte jag taget om den en kort stund, alltså där man öppnar väskan så jag släppte inte väskan, ähh skit samma under den korta tiden snodde någon min mobil i alla fall. Självklart så tänkte jag om väskan bara hade råkat öppna sig (knappen som håller den stängd är lite dålig) Men där vi var och gick så var det så lite folk så vi skulle ha hört om den åkte ner i marken. Nu tänker ni väl som läser : Och? det är väl bara att köpa en ny mobil? Men för det första så jobbar inte jag nu när jag är här, så jag kan faktiskt inte bara gå och köpa en telefon hur som helst, och för det andra så vill jag ha MIN telefon och inte någon ny! En telefon är så personlig, man har så mycket bilder, sms m.m tycker det är en jävligt obehaglig känsla av att någon annan tittar igenom mitt "liv". Hoppas dom inte fattar så mycket eftersom det är på svenska!!  

Aja glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya!!

Har varit på Zara i dag och shoppat lite, men visar sen vad jag köpt, har inte riktigt just just nu!!!



:( gone.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback