OJ!

Hej hej!


Nu kan vi verkligen snacka dålig uppdatering! Sorry...
Men har inte varit hemma så mycket, har varit i Stanley, varit på påskmiddag sen i tisdags så kom Felicias mamma och hennes kille, ja mycket har det vart i alla fall, men dom åkte till filippinerna i natt. Avundsjuk? Jag? Tss.. inte jag inte..
Och nu är Jörgen på jobbet så har fått mig lite egen tid i dag, SKÖNT! Så ska bara ta det lugnt i dag, kolla nått avsnitt av ghost whisperer och äta lite chips :D hehe. Det är molnigt i dag, därför jag är inne. Hade hoppats på poolen i dag men icke. Har fått en massa bett på armarna och benen, och det kliar så jag håller på att bli tokig!!



Syns inte så bra på bilden.


Har även färgat håret på mig själv oxå, ska visa det sen när jag har fixat det lite.

Ha en bra dag. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback