Lägenhet

Hej hej! I går var jag och Jörgen över på Kowloon sidan och tittade på lägenheter.
Gud vilka fina lägenheter, dom är inte så stora men dom känns väldigt fräscha, dom är möblerade men man lär köpa kastruller och tallrikar och sånt . Med utsikt över Viktoria Harbour och Hong Kong Island, me like =) 
Jag längtar verkligen tills vi flyttar till en lägenhet, visst det är inget fel att bo på hotell, men man vill gärna bo in sig och hitta mataffärer där man bor så man kan handla hem och laga egen mat. Så jag hoppas på den första vi var och kollade på men det visar sig. Jaha i dag da? Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på men det får jag berätta om sen =) puss hej!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej din lilla gullvippa =) Hur är de och hur har ni de? Vi hann ju inte träffas innan ni åkte ju =( Men du kommer ju hem sen. Pussis Josse <3

2011-01-25 @ 09:20:22
Postat av: johanna

ÄLSKLING! Fy fan vad snygg du e=) Like it Like it! Hoppas ni har det underbart och får bo in er snart. Tror du kommer trivad som fisken.... Tills du saknar mig för mycket förstås. Blogga OFTA nu=) Jag ska länka dig nu så du får lite fler läsare iaf=) Puss på dej hjärtat

2011-01-25 @ 09:59:52
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: hannah

det ska bli riktigt spännande om att få läsa om eran resa! hoppas ni får det toppen där nere! ha det bäst och jag ser fram emot nästa inlägg. kram hannah

2011-01-25 @ 10:18:47
Postat av: anki

Nu får du skärpa dej vi väntar på inlägg och mer foton.

2011-01-25 @ 10:25:03
Postat av: Malin

Gud så härligt Jenny! Hoppas ni får en lägenhet snart då :) Saknar dig min älskade vän, och jag ser fram emot att få veta mer :) Puss&Kärlek

2011-01-25 @ 10:55:33
Postat av: MLI

Hej gumman!!

Fan va kul att du har en blogg! Nu får du blogga ofta så att jag vet hur du har det där nere! Vilka fina bilder på dig! Vart har du fixat dom?? Jag vill också!! :D

ÅÅÅå vad jag tänker på dig! Jag önskar att jag kunde komma och hälsa på dig :) Snacka om att du får dig en rejäl livserfarenhet, vilka minnen för livet...



Love you & miss you!



Kramar /din Emelie

2011-01-25 @ 11:32:27
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback