Hemma!

Hej hej!


Nu är jag äntligen hemma i Sverige! Vi kom hem i söndags. Gud vad jag har ätit mycket gott :D 
I dag är det ju midsommar men vi ska ta och äta lite midsommar mat nästa helg i stället, alla jobbar eller ska i väg den här helgen. Känns inte direkt som midsommar, kan nog vara det tråkiga vädret. Man håller ju på att frysa ihjäl, bara sisådär 18 graders skillnad mot Hong Kong. Så hoppas verkligen på bra väder nu. Innan vi åkte till Sverige så var det riktigt tråkigt väder i typ 2 veckor, så all min bränna jag hade fått är ju som bortblåst!! 
GE MIG SOL, NU! 


I kväll blir det nog Skeppmora till söta Jenny som fyllde 25 i går :) Grattis, grattis :) Var och hälsade på henne i går, höll på att bli galen på alla knott, så förmodligen kommer jag sitta själv inne i huset i kväll och vara förbannad och tycka synd om mig själv =)




Bild från midsommar förra året, Jag och min kära Malin. Hade hur trevligt som helst! :)


Nej nu blir det lite frukost!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback