Rolig dag i sheung wan

Heej!


I dag har vi varit lite i sheung wan på eftermiddagen. Jag och Felicia roade oss lite på egenhand när Jörgen gjorde lite ärenden. Vi träffades upp efter att han hade slutat jobbat. Vi var även in en sväng på H&M. Jag köpte en jätte fin kofta, visar den sen, och Jörgen köpte sig en skjorta.

Här är lite bilder från dagen!



Jag i dag..




Ja..nee jag vet inte..




Söta Felicia




Jörgen


Älskar den här bilden!










 Haha ja kul hade vi :) Men tyckte att folk tittade lite kontigt på oss? 


                        
                                            
                                             Vart tyvärr så att man måste vrida huvudet lite, men hoppas ni ser ändå :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ni två är ju inte riktigt kloka, sköningar :D

Puss&Kärlek

2011-03-08 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback