Shoppat lite

Hejsan!


I dag har jag och Felicia varit och shoppat lite :)
Det vart så klart på favorit gatan granville road där dom har så fina kläder :)
Vi möte upp Jörgen efter vi shoppat lite och åt frozen yogurt, mums :)



Blommig söt klänning


Vit luftig blus


Klänningen jag fick av Jörgen :)


Tröjan som jag köpte för några dagar sen på H&M


Ett par rosett örhängen till :)


Men dom är köpta i sverige, kommer inte ihåg vart.


Självklart så hade jag velat handlat mycket mer, men man får tänka på att vi ska vara här ett tag så pengarna måste ju räcka. Plus att jag mest vill handla massa söta klänningar, men det är lite för kallt för det just nu, men jag har redan planerat vad jag ska handla där nästa gång :D
Jag har fortfarande inte hittat några snygga skor som jag vill ha så hoppas att jag hittar ett par i morgon kanske :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: jonna

Dom är nog köpta på Lindex ;) Känner igen dom hihiihi.

2011-03-12 @ 12:26:33
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback