today..

Hej hej!


Nu har jag äntligen fått mina produkter från elf som jag beställde innan jag åkte till Hong Kong. Felicias mamma och hennes kille kom ju till HK förra veckan så då hade dom med sig dom.



Jag beställde alla nyanser av All over cover stick, för att jag tycker att det är kul att ha i sminkväskan när man kanske ska sminka någon. Riktigt bra faktiskt, dom täcker men ändå så syns det inte så mycket att man har det på sig. Så tummen upp :)

Fick med mig en klänning hem i dag från Maple, LOVE IT! Cirka 116 sek kostade den.
Jag ser ju ut som en prickig korv av alla myggbett som jag fått så känner inte direkt för att visa benen så den här klänningen vart perfekt, lutfigt och skönt tyg, ska nog köpa nån mer klänning oxå.



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

SNYGG KLÄNNING!! Hela du är fin hjärtat! :)

Kul att du kan shoppa kläder som verkligen ingen har här hemma :)



Ta hand om dig min älskade vän!



Kramar <3

2011-05-04 @ 22:27:47
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback