va f*n!!

 
(bilder lånat från google)

Jahapp i dag vart jag en fjortis igen. Är så j*vla förbannad. Det värsta är att det är en väldigt fjantig sak att ens vara arg över, men nu är jag det så låt mig vara det! Jag har bara gått och väntat och väntat på att breaking dawn ska premiär här i Hong Kong, och i dag fick jag reda på att den har inte premiär förens den 22 december!!!! Och då är jag i Sverige, och då har den slutat gått på bio i Sverige!! Ja men det är väl bara att se den sen hemma är det väl någon som tänker nu, men visst försök intala er själva det att det går lika bra att se den hemma sen i stället för på bio, för så är f*n inte fallet. Nu har jag i alla fall fått skrivit av mig ilsan lite, så snart kommer jag ha släppt det här för i dag i alla fall. Och så får jag väl för fan lov att se filmen hemma sen, och den j*veln som försöker säga någonting till mig om hur filmen var lr försöker säga vad som hänt i den, ligger verkligen inte på topp hos mig! So dont push it. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback