Helgen..

Hej hej


Har inte varit hemma så mycket den här helgen så har inte riktigt haft tid att blogga. Men ska ta och uppdatera lite nu!
I fredags på eftermiddagen gick vi och tittade lite här i Hung Hom där vi bor, och hittade på en riktigt härlig park.
I lördags var vi upp till the Peak, det var lite läskigt när man åkte upp dit, eftersom det är så brant, men det var det värt när man väl var uppe. Senare på kvällen var vi och åt med två andra svenskar som oxå bor här på Harbour front, och tyvärr vart det ett glas efter den andra för min del, så har lyckats slarva bort mina nya solglasögon :( Blir så j*vla arg på mig själv!!!!
Så i går var jag helt död, men tog mig ändå ut till central och mötte upp Felicia som hade sovit hos en kompis, efter det så åkte vi ut till Lamma med Felicias kompis föräldrar och hade en lugn och skön dag.

Här kommer lite bilder från i helgen!

Hung Hom




































The Peak



























Lamma





Puss Puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

Va häftit allt verkar skulle oxå vilja se det i verkligheten. Va kul att Flisen har fått kompis.

Kram till er alla från oss alla i Källbotten

2011-04-04 @ 10:16:22
Postat av: Jimmyidun

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-11-30 @ 11:08:40
URL: http://jimmyidun.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback