Lååång uppdatering!

HEEJ!


Nu var det väldigt länge sen jag skrev. Är ju fortfarande i Sverige, men åker tillbaka till Hong Kong den 18 Augusti.
Nu känner man att man har gjort det man ska under tiden man varit hemma. Har varit i Mora/Orsa och hälsat på min pappa och farfar, bästaste Emelie, plus en massa folk jag inte sett på flera år! Har även varit i Köping/Kolswa och hälsat på mamma och min bror! Sen har man ju ätit massor av god mat!! Skulle inte våga ställa mig på vågen! haha.
Här kommer en massa bilder från tiden här i Sverige!
Fick besök av Jörgens syster Josefin och hennes hundar doris & pongo, och Jörgens barndomsvän Stefan.
Gården!
Köpte kinect! Patrik testar på!
Bror och syster hjälper till att måla nybygget.
Issie
Jörgen fyllde år och det firade vi med smörgåstårta och presenter!
Målar tak i lillastugan.
Vera i sin nya favvoplats.
Älskade liljor blommade!
Lägger ut lite mer bilder senare.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback