3 mars

heeej!


Gud vad skönt det är med vår :)
Love, love, love!!

Är sugen på att göra lite slingor, alltid så skönt att göra lite nytt såhär på våren, men ska nog vänta lite grann tror jag.

Men något sånt här hade jag tänkt mig, vad tror ni om det?




Hade ju slingor i somras men tänkte göra det liiite ljusare den här gången.
Det är så skönt när jag har det för då slipper man tänka på den där hemska utväxten hela tiden!
Bara dom inte gör mig blond för då börjar jag fan grina!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Jonna

Eftersom en skönhet klär i allt så kommer du bli jätte fin i ljusa slingor och så fräscht till våren..

hoppas ni har de bra..

puss puss

2011-03-04 @ 18:31:21
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback