Back on track

Heeej!


Sådär nu har vi internet igen, är förmodligen glapp i en sladd!
Har varit riktigt dåligt väder den här veckan plus att jag är sjuk, så det har inte blivit så mycket gjort alls, har mest bara varit hemma. Nu är Jörgen hemma igen från sin tripp från Korea :)
Jag och Felicia var en sväng in till TST igår och tittade lite i affärer. Vi var bl.a in på Adidas och jag hittade riktigt snygga träningskläder som jag ska köpa sen när jag känner att jag kommit igång ordentligt med träningen, blir ju lite roligare när man har snygga träningskläder än att träna i ett bra byxor som mina katter har bitit sönder!! Dom har bara bitit sönder resåren på ena byxbenet men ändå :)

Jag och Felicia tog oss en fika på Mc caffe i går!


mmmm... varm choklad :)


Längtar till i sommar, home sweet home!



Ser ni lilla Issie som vaktar huset? Här hade vi dock inte fått taket målat än. Älskar vårat gulliga lilla hus!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback