Härlig söndag!

Vilken härlig dag, tralalala..


I dag har det varit riktigt varmt och skönt, så i dag har jag invigt min fina blommiga klänning :)
Vi åkte till Stanley i dag, och GUD vad fint det är där.
Där skulle man ha bott men tyvärr så får man ju sälja sin själ om man ska ha råd att bo där, för en fyra rummare kostar bara si sådär 360,000 hk dollar i månaden. Vill man köpa en fem rummare finns det en till salu för 130 miljoner :S
Men men drömma kan man alltid göra :)

Åt nog den godaste pizzan jag någonsin ätit där oxå! 

 
Min Parma Pizza


Felicias Pasta Carbonara


Jörgens Etna Pizza

Kanske inte så intressant men så himla gott haha :)


Här kommer en massa bilder från i dag!






































På väg hem :)

Jag har inte kollat igenom Felicias bilder som hon tog i dag, ska göra det senare så får vi se om jag snor några bilder av henne och lägger ut :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emelie H

Vad härligt det ser ut!! :D

Ni är så himla fina allihopa.



Miss you.. Kramar!

2011-03-13 @ 15:45:42
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback