Lycka!

Hej hej


I dag hittade vi på en gata som jag ÄLSKAR! Bara en massa super duper söta kläder från Japan! Och det bästa med allt var att det var riktigt billigt :D Jörgen köpte en jätte fin klänning åt mig :) ska visa den sen. Tror ni jag kommer hänga där jämt? Jajemen :) Haha nej inte jämt, är tyvärr inte gjord av pengar.








Ja lite Foki style kan man väl säga!
Eftersom hon kom upp hela tiden när jag sökte på japanska kläder på google :)
Jaja fint är det :)

Ska nog gå dit och shoppa lite i helgen :D


Kommentarer
Postat av: Emelie H

ÅÅÅhh fasiken va NICE!! Jag vill också! Shoppa lite till mej åå :D Älskar dom där kläderna!



Puss & kram!

2011-03-10 @ 15:30:01
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: jonna

Har budat på några sådana där kläder på tradera :) Men aldrig vunnit dom hihi..

är allt bra med er där nere ? Ser att de är kaos i japan :( Hoppas de inte stör er ..

Visst är de kul med zumba ? =) Jag går ju på de en dag i veckan..

Pussen till er från oss..

2011-03-11 @ 15:00:32
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback