Ny dag!

God morgon!


Nyss ätit en stor fruktsallad till frukost :) Har så svårt att äta på morgonen. Bröd det kan man bara glömma då måste jag varit vaken ett bra tag innan, och mjölkprodukter är svin dyrt här. Men tänkte att jag ska börja äta havregrynsgröt på morgonen.



Min fruktsallad såg inte så där god ut, utan den bestod bara av 2st bananer, ett äpple och en apelsin.








Gott var det i alla fall :) Fast jag är allergisk mot apelsin men måste få i mig lite vitaminer, får bara så att det kliar så det är inte så farligt :)

Har ju varit lite dålig på att uppdatera mig, men har inte gjort så mycket speciellt heller. Vi var i väg och käkade middag  i måndags med en tjej som Felicia kände lite sen tidigare som oxå är från sverige och hennes pappa. Så det var trevligt, och i går åkte jag och Felicia in till TST, hon skulle ta lite kort (skolarbete) sen tittade vi lite i affärer men vi köpte ingenting. Jörgen köpte ett par nya solglasögon i går, för att hans tidigare var lite stora så jag fick dom gamla. Dom passar mig bättre :P hehe.




I dag regnar det igen, nu får det ta och ge sig och bli lite sol tycker jag. Så blir nog mest bara att vara hemma i dag skulle jag tro. Ha en bra dag!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback