14/10 - 11

Heeej!

Då var det fredag igen da! Jörgen åkte till Indien i dag så nu blir jag själv i 1 ½ vecka här i Hong Kong!
Kommer vara skönt i några dagar men sen är risken att det blir väldigt tråkigt. Men men jag är ju ganska så lättroad så borde inte vara några problem haha.

Mina pengar är slut på mobilen så kunde inte svara när jag fick ett sms av Maria, om jag skulle med på en drink, så det blir bara att sitta hemma för min del i kväll haha! Fy fan vad det är synd om mig eller hur :P

Har laddat upp för kvällen här iallafall som ni kan se :D Haha!





Mmm hade fan varit gott med en Mad Monk Milkshake från Soho just nu :S I morgon kanske, vem vet!

Nej en cigg på det här sen glo lite på dumburken!






Ta det lugnt i kväll nu om ni ska ut på lite galej :P

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback