13 April!







Skråkfull någon? Jag är det men bara lite :) gillar inte när man lägger nyklarna på bordet och inte att gå under en stege. Gillar inte fredag den 13:e för att jag ramlade i trappen hemma hos pappa för många år sen, gjorde ont som f*n haha.


Vad ska ni hitta på denna fredag da? Själv ska jag bara ta det lugnt. Jörgen åkte till Taiwan i dag på jobb, så nu är jag all by my self!


Köpte ett par nya träningsskor i dag. Vart ett par Reebok, inte dom syggaste kanske + att det ser ut som jag har storlek 45 i dom haha. Men men strunt samma, sköna var dom. Så blir gymmet i morgon.





Nej nu ska jag lägga mig och glo på Kung fu Panda 2 :D haha! Ha en trevlig kväll.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback