6 april

Hej hej


I dag på förmiddagen var jag och körde en timme på gymmet, sen vart det en god sallad till lunch.
Tycker jag tränar och försöker äta nyttigt hela tiden, men händer det någonting? NEJ!!
Men det lär ju vända snart i alla fall tycker jag. Jag äger ingen våg här och så ska det förbli, annars kommer jag att bli galen av att titta på den hela tiden. Ska bli spännande att väga sig när jag kommer hem till Sverige i sommar och se om det har hänt någonting, hoppas, hoppas, hoppas :)

Men i kväll då blir det banne mig tacos! Å gud vad gott! Kommer inte ens ihåg när jag åt det sist.


Måste bara visa er något riktigt äkligt.. Har ni sett det här cigarettpaketet?



Fy fan vad vidrigt asså! Men nog fan blir man att tänka till ordentligt!!
Nej måste verkligen lägga av med den där skiten! Vill ju inte gärna få sånna där fötter!


Här kommer lite blandade bilder från Hong Kong som jag inte lagt ut tidigare.



Kom i håg om ni ska till HK och ni röker, så kostar det 1500hk dollar om ni kastar en cigarett på marken, så håll utsikt efter sånna här askkoppar!


Bloggar lite från hotellet som vi bodde på.


MTR


Jörgen tyckte det här var skit kul! haha




Väntar på att bli soppa :S Hemskt det låter...





Finner inga ord...!!


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback