dagens outfit

Hej hej!

Köpte ju lite kläder på Zara för ett tag sen, och har på mig två av plaggen i dag!

Ett par vita chinos och ett mörkblå siden linne.




En bild med blixt oxå så man ser bättre..

Grejen är en den att jag har aldrig haft ett par chinos förut, pågrund utav att jag tycker att jag ser ut som en gubbe!! Vet att det finns många modeller, men har ändå svårt att hitta dom rätta!
Köpte även ett par beiga men dom ska jag lämna tillbaka och försöka hitta ett par snygga svarta jeans istället.

Men vad tycker ni om dom vit chinosen? Total diss eller hiss??

Ha en bra dag! PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

Dunder HISS! du är ju vrålsnygg i dom :) Puss&kärlek

2011-04-16 @ 22:31:56
Postat av: Sandra

Hiss! Super snyggt

2011-04-17 @ 01:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback