Varje gang..

Hej hej!

Varje gang som Jorgen aker bort sa slutar internet att funka!! Fattar inte?? Igar sa sag jag hela mitt liv passera, inte riktigt men anda :) skulle ta hissen ner och da borjarde hissen att skaka och pipa for fullt. FY FAN vad laskigt det var!! Tur att det finns tre andra hissar att valja mellan, for den hissen undvikar jag helst i fortsattningen.  
Min kara Farfar fyller hela 90 ar i morgon :) (22 april) Men har ju inget internet sa kan inte ringa honom genom skype, sa har bett min kara mor att ringa i stallet. Den 1 maj sa fyller min Pappa 60 ar! Sa det blir 150ars kalas eller vad man sager? Tyvarr ar jag ju inte hemma da sa far fira dom ordentligt nar jag kommer hem istallet!
Ska ta och satta mig i massagestolen lite nu tror jag :)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback