Orsa!

HEEJ!

Har ju helt glömt bort att skriva om när jag var och hälsade på min bästaste Emelie i Orsa.
Först så trodde jag att jag skulle få ge mig ut på yran utan henne, vilket hade varit HUURR tråkigt som helst. Men sen berättade hon att hennes underbara snälla kille Benny hade fixat barnvakt så att hon kunde följa med ut! Å gissa hur glad jag vart :D Jag hann träffa gulliga Saga och Kevin oxå innan dom skulle hem till farmor. Sen kom fina Linda oxå som jag inte har träffat på länge. Satt hemma vid Emelie flera timmar och snackade skit och sen kom underbara Sara förbi också så jag fick träffa henne en sväng innan hon skjutsade ner oss på yran. Riktigt trevlig kväll, träffade på många man inte sett på flera år så man kände sig som 15 år igen :D

Jag, Emelie & Linda

L,E & J

ME

E, L & J

Emelie

L&J

Linda & Jag

Sara & Emelie

Linda

Jag & Emelie

ME

L&J

Malin&Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback