8 feb

Hej hej!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, sorry!
Så vad har jag gjort då tro? Jo har varit i kowloon park och tittat på kung fu, dom har det varje söndag där. Det höll på i 2 timmar så vi orkade inte titta klart på allt , men det var verkligen hur fint som helst där! Har även varit
 på ormresturanger, inte ätit så ni vet :) Ja det är nog inte så mycket mer :) Har börjat tränat lite oxå, hur skönt som helst. Så mycket som jag har gått när jag har varit här har jag inte gjort på väldigt länge! Direkt man åker någonstans där det finns lite mer att titta på så rör man verkligen på sig! Men när jag är hemma i sverige (ludvika) då tar man då bilen överallt, för det kan ju vara farligt att få lite motion :) Här kommer lite blandade bilder :) 











 
Kowloon park, så himla fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback