Packa

Hej hej!

Nu har vi packat klart det mesta, så i morgon lägenheten here we come! :)
I dag har det regnat hela dagen :( tråkigt, tråkigt! Men har varit till Hung Hom där vi ska bo och fixat så att jag får komma och börja flytta in, för Jörgen har kurs hela dagen i morgon så om vi ska hinna flytta allt så måste jag åka dit tidigare! Så efter kl 12 i morgon (lunch) så får vi börja flytta in :) Vi kommer inte att ha tillgång till internet på några dagar så kommer inte kunna blogga, men direkt det kommer igång så ska jag lägga ut bilder på lägenheten!



I dag fyller min fina vän Jonna år!




♥ ♥ ♥

Grattis på 25-årsdagen Jonna

Hoppas du får en riktigt bra dag!

♥ ♥ ♥

http://jonnachoona.blogg.se/





LOVE YOU :)


Kommentarer
Postat av: jonna

Tack gulle dig =) Jag hade en toppen dag med massa fint och gott ..

ser att ni har flyttat nu , vad skönt för er!:) hoppas ni har de toppen och kul att flisan snart får komma till er. .

puss o kram från oss

2011-02-22 @ 20:46:27
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback