Inköp

Hej hej! Glömde av att skriva i går, men jag gjorde inte så mycket. Jag var till Ikea igår och åt en mjukglass för 6 kr mumma =) kändes verkligen som sommar då! I förrgår om jag inte har helt fel så åt jag nog det godaste jag har ätit på länge, det var räkor med het vitlökssås, oj oj oj säger jag bara det var så gott. Kanske inte låter så speciellt men det var det! Nu har jag shoppat lite oxå, har köpt mig en jätte fin trenchcoat, and I love it!






Så fin!




Gårdagens outfit! Inte så rolig men skön.



Ska nog ge mig ut på stan en sväng senare och kanske shoppa någonting om jag hittar nått!
Saknar er redan där hemma, tänker på er! Jörgen är och jobbar nu , men han hälsar nog oxå =)
puss  puss




Kommentarer
Postat av: :)

Hej! Är det din kille som fått jobb där & du ville följa med, eller ska du också jobba där?



Vad häftigt att bo i Tokio & gå runt på stan där! :)

2011-01-26 @ 10:36:48
Postat av: Malin

Åh Jenny, jag saknar dig också! <3

2011-01-27 @ 18:22:25
Postat av: Angelica Wassdahl

Så vacker du är Jenny och så fina kläder :) Hoppas du har det underbart där i HK. Puss

2011-02-03 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback