lite blandat


Ibland kan man bli lite förvånad här i Hong Kong :) 



Lite djungel helt plötsligt!


En helt vanlig dag i HK


Djonk


Jaha vad tror ni, skulle den här salongen funka i sverige? :)



Den 4 feb är det nyårsafton här i HK. Kommer att bli massa fyrverkerier och så hoppas jag på att se massa "drakar" som på film ni vet :) det kommer att bli hur coolt som helt, så jävla häftig grej att ha sett! Jag kommer ta grymt mycket kort och filma så ni oxå får se :)

I går kväll när vi var ute och gick så hittade vi på en liten marknad, dom finns lite överallt, tycker det är så mysigt att gå och kolla lite i stånden. Och på dom marknaderna så är det väldigt blandat med grejer.  
Helt plötsligt så är det jätte konstig mat (enligt mig), till ett hav med godis och sen antika grejer m.m, det är väl så det brukar vara på marknader men ändå inte :) förstår om ni inte riktigt hängde med mig där vad jag menade, för det gjorde nog inte jag själv heller! :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela Spännar

Va rolig blogg du har!! Jag följer den nyfiket varje dag ska du veta och jag har stora förväntningar på dig och din blogg ;) ingen press!!! :P haha.. jag skojar bara, men jag avundas dig verkligen och hoppas du får ett underbart år och får se och uppleva en massa nytt!! :) Var försiktiga och ta hand om er... Fota och skriv MYcket!!! :) Kraam

2011-01-31 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback