shopping

Nu är jag tillbaka på hotellet, har shoppat lite. Vart inte så mycket utan bara två plagg, men alltid lika roligt! Men jag hatar verkligen omklädningsrum man ser verkligen allt! Så gymmet nästa i kväll! Nu ska jag bara ta det lugnt och vänta på att Jörgen har slutat jobba. Just ja, jag gick förbi en djuraffär i dag och började nästan grina, det var små kattungar och hundvalpar som satt i sånna här glaskuber eller vad det heter? Jag vela bara gå in och ta med mig alla därifrån för man vill ju att dom ska kunna springa runt! Och då vart jag och tänka varför det är okej att ha hamstrar eller marsvin m.m i små burar? Hmm ja eller är det okej? 
Jag var oxå in på en affär på gallerian på en fotoaffär och dom hade så man kunde ge dom en bild på sig själv eller någon annan och så gjorde dom dockor med vickande huvuden av personen på bilden, så det ska jag göra =) 

puss puss



topp och jeansshorts från Zara




  

Dagens outfit



Kommentarer
Postat av: anki

Snyggt.Handla inte upp alla pengar på en gång tänk framåt.Vill se mer bilder på hur ni bor mm.Kram

2011-01-26 @ 11:32:39
Postat av: jonna

Alltid lika snygg min vän <3

puss puss

2011-01-31 @ 10:09:04
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback