14 mars

Hej hej


Sitter just nu och lyssnar på Jennifer Lopez nya låt One the floor, och vart att tänka att det här måste ju vara min fina vän Malin Söderlunds favvo låt just nu :) Den är verkligen hon i alla fall, eller kanske Pitbull - Hey baby ;) 
Pratade med henne i går på skype, åh jag saknar henne så mycket. Längtar till i sommar när jag får träffa henne och dricka en rosa pantern eller två ;)

Det är nått fel på den här j*vla datorn, hade nyss skrivit ett långt inlägg men allt försvann, så den här datorn åker snart ut genom fönstret! Nej ska ta och röra på mig lite och handla lite mat!

Puss puss



Älskar det här kortet på min kära Malin :)


Mitt hopp blev inte lika bra :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh, måste du få mig att gråta på det här viset? :) Saknar dig som fasen min älskade älskade vän! Och vi ska verkligen dricka rosa pantern i sommar när du kommer hem :D PUSS

2011-03-14 @ 16:31:53
Postat av: Malin

Och förresten, du känner då verkligen mig, älskar båda låtarna :)

2011-03-14 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback