15 mars

Hej hej!


Gud vad tråkigt väder det har varit i dag! Men samtidigt ganska skönt för jag har inte sovit någonting i natt! Så jag hade inte orkat göra någonting i dag ändå :)


Så här mycket såg man ut genom fönstrena i morse!





Woohoo haha :)


I går var jag och Felica hemma själv, Jörgen var och träffade en från sitt jobb, så vi passade på att ha en myskväll :)


Mys med lite vindruvor, kex och ost.. Mums :)
Vindruvorna vart å se kostiga ut på bilden, fråga mig inte varför :)


Upptäckte att jag hade en inre kamera på mobilen härom dagen, men tror jag använder yttre kameran i fortsättningen, ni kanske förstår varför här.







Haha lyckades fånga mina två finnar i alla fall ;)

Suddigt, suddigt! 

Nu ska jag ta och duscha, sen blir det nog sängen faktiskt, är så trött!!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback