17 mars

Heelloo!


I går var Felicia ledig så vi tog och åkte över till wan chai och skulle leta efter skor, men kom hem tomhänta.
Vart även en sväng till IKEA :) köpte lite dukar, ljus m.m. Självklart vela jag köpa mycket mer än jag gjorde men man får tänka på att vi kanske inte får med oss så mycket av grejerna hem, bättre att köpa lite grejer så man slipper slänga grejerna sen!

I kväll ska vi i väg och käka på restaurang med en från Jörgens jobb, mmm ska bli gott :)
Ska försöka komma i håg att ta lite bilder då. Annars blir det en lugn dag, ska ner och träna om ett tag, sen ska jag roa mig med lite städning :S Man får f*n lov att städa hela j*vla tiden i den här lägenheten, dammsög för två dagar sen, och nu är det dags igen, ja usch blää!





Eftersom vi bara har glasbord här så blir dom ju så dammiga på typ en kvart, så var skönt att få på dukar så man slipper se skiten :)


Och tyvärr blir det bara plast blommor eftersom vi kommer vara i Sverige i sommar!

Puss puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie. H

Jaha kommer ni vara hemma i sommar?! Hur länge och när? Då måste vi ju bara boka in en träff!!



Love U sis!

2011-03-17 @ 18:59:42
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback