Jahapp, dags igen...


Nu var det dags igen da! Att bli sjuk!! Har legat och hostat hela natten, så i morse så vaknade jag upp och var hes och jätte ont i halsen :(  Så i dag har jag inte gjort mycket. Druckit 1000 koppar te och tittat på 3 st filmer i sängen.
Jörgen och Felicia är och handlar lite nu, har beställt lite glass :)
JAAA när man är sjuk så får man, så det så :)
Måste ta och köpa lite vitaminer tror jag så jag slipper bli sjuk hela tiden.
Felicia och Jörgen köpte en radiostyrd liten helikopter i dag som dom har roat sig med! Fruktansvärt jobbigt ljud som kommer från den i alla fall, så får se hur lång tid det tar innan jag slänger ut den genom fönstret :) hehe nejdå..

I morgon åker Jörgen till Korea i några dagar så det blir bara jag och Felicia, så jag hoppas på fint väder i veckan och att jag blir frisk så att vi kan hitta på något ute.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Emelie. H

Men stackars!

Vi har haft precis samma här hemma. sjuk, frisk, sjuk igen suck tar tydligen aldrig slut!

Klart att du ska äta glass och annat gottigott när du är sjuk! Det har jag gjort! En hel del!! Snacka om att jag ska få slita för att få bort mina gravidkilon! :D



Krya på dig nu min kinapuff haha :D

Kramar!!

2011-03-20 @ 14:22:01
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback