regn..

Hej hej!


Jahapp i dag regnar det igen! Regnade i går också. Jörgen sitter och jobbar som vanligt. Han satt hela kvällen i går så man höll på att bli galen eftersom jag vela börja titta på film någongång :) Undrar vad man ska hitta på en regning dag som denna då tro? Tänk att jag hade klänning på mig förra helgen, riktigt varmt och gott, men nu är det kallt och grått! Hatar när vädret ska skifta så mycket hela tiden! Har förstått att ni har lika hoppigt väder i Sverige också! Men men så är det alltid på våren. Hmm är det vår eller är det vinter i dag?



Ge mig sol!!


Kommentarer
Postat av: :)

IDAG ÄR DET STRÅLANDE SOL OCH 10 PLUSGRADER (MINST) I SVERIGE, LUDVIKA :)

2011-03-19 @ 11:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback