Trerätters middag

Heej =)


Kom precis hem från att ha varit och ätit trerätters middag på en restaurang som hette Aqua tror jag att det var.
Helt underbart ställe, nu känner jag mig som en prinsessa :D Maten var verkligen kanon och personalen var jätte trevliga, vi fick gratis efterrätt :D Lycka!! Vi hade utsikt över Hong Kong Island. Klockan åtta varje kväll kör dom ju ljusshow (symphony of lights) så den såg vi när vi satt och åt. Tyvärr vart det så dåliga bilder, stället var mycket finnare än vad det ser ut att vara, men här kommer några bilder från i kväll i alla fall =)















Förrätt


Jag kom på att jag skulle ta kort precis innan jag ätit upp :)


Felicia åt hummer :)


Underbara efterrätten






Nu ska jag gå och ta av mig masken och sen krypa ner i sängen brevid min gris :D

Sov gott och dröm så sött!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback