finally!

Heej!


Ända sen jag anlände till Hong Kong i januari, så har jag letat efter en väska. Nu har jag äntligen hittat en, eller rättare sagt två :) Det vart en brun och en svart! Dom här älsklingarna hittade jag i Stanley där dom har buy 1 get 1.




Vart även lite mer shopping :)



Vit skjorta och svarta jeans från H&M




Vit lång klänning från någon butik längst Granville Rd



Dress från Basic.


Det är så varmt i HK just nu, helst vill man inte ha någonting på sig, men det skulle nog inte vara så lyckat :)
Och jag har jätte dåligt med sommarkläder, ska köpa några shorts, klänningar och luftiga linnen nästa månad sen får det vara bra ett tag! Ett par solglasögon oxå eftersom jag tappade bort mina Ray Ban :( Det värsta är att man alltid kommer på något nytt man "behöver" hela tiden :D


På fredag ska jag och Felicia på konsert!
Vem jag ska se säger jag på fredag :P Kan säga så här att det är ju verkligen inte min idol utan Felicias. Men jag tror det kan bli riktigt kul ändå, för det snackas väldigt mycket om det här personen just nu :)

Vem tror ni att det är?? :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Tror nog helt klart att de är tvärtom, din idol inte felicias, de är ju helt klart justin bieber ! ;D haha

2011-05-11 @ 10:50:20
Postat av: johanna

gissar oxå på honom =P

2011-05-12 @ 14:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback