valborg!

Hej hej!


Hade ni en bra valborg? Vi hade dock ingen brasa men lite firande vart det i alla fall :)
Vi var i väg med några grannar till ett ställe som heter Soho där jag tog mig några drinkar. Sen drog vi alla i väg till en nattklubb som jag dock inte kommer i håg vad den hette men i alla fall, tydligen så ska det vara jävligt svårt att komma in på det där stället men Carl (våran granne) kände han som var dj så vi kom in. Först tyckte jag inte att det var så roligt så vi var på väg att gå hem men då vart det fart på stället, ägaren till klubben släppte loss totalt på dansgolvet och sen började folk att "battla" med varandra. Gud vad jag skrattade, sen vart det gratis shottar i baren och det tackar man ju inte direkt nej till :) Sen kom hungern och där med en sur Jenny så då vela jag hem :) Men det var en riktigt trevlig kväll måste jag säga.





Hade tyvärr ingen kamera med mig, är så van att alltid ta kort med min mobil, men den har jag ju tyvärr inte längre..

1 maj fyllde min kära far 60 år! Grattis, grattis! Hoppas att han hade en riktigt bra dag! 

ska snart gå och lägga mig.
 
Ha en bra dag! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback