Yesterday!



Hallå!


I går var jag och skulle hämta mina fina Ray Ban på Optical 88 som jag fick av Jörgen på min födelsedag :)
Louis och Maria följde med oxå, och det slutade med att dom gick därifrån med ett par var sina solglasögon hehe.
Sen efter det så gick vi till en marknad i Prince Edward, som är typ som ladies market i Mong Kok men med mindre turister och inte lika många som drar i en. I allafall så hittade jag ett par drop dead gorgeous skor, "jeffrey campbell" liknande, LOVE THEM! Maria köpte typ 4 par skor tror ja, och Louis köpte på sig vet inte hur många par byxor, bland annat 2 par icke så smickrande shorts (wanna be gangsta) :P haha. Senare på kvällen så hamnade vi nere på gräsmattan utan för oss och drack lite smått :) Var ut en snabbis och träffade några och åt lite men sen vart det sängen! Orkade inte gå å dansa någonstans! Men fick nu ett sms om vi ska åka till standen den nära havet? haha. Så ska ta och göra mig klar nu, här kommer lite bilder från gårdagen!

Utsikten från mitt fönster, inte helt fel :) 


Ray Ban


Skorna :D


utanför oss!



Ha en bra dag! Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback