29 Juni 2012

Hej Hej!

I dag är det sista dagen här i HK. I morgon flyger vi till Sverige (om inte den dumma tyfonen ställer till det). 
Det är med blandande känslor som jag kommer lämna Hong Kong. Jag älskar verkligen HK. Men vill verkligen hem nu känner jag. Men det återstår att se hur min framtid ser ut? Hoppas såklart på saker och ting, men vi får se! 

I kväll ska vi i alla fall ut och äta med vänner på en koreansk restaurang.

Nått jag helt har glömt att att berätta om som jag har gjort under tiden här är att jag har jobbat som assistent på Svenska skolan. Det har verkligen varit hur kul som helst. Kommer verkligen att sakna barnen, och lärarna också såklart! :)

Här är lite bilder från skolavslutningen.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback